MAGNAT przygotował specjalną propozycję dla wszystkich, którzy cenią piękno i elegancję oraz innowacyjne rozwiązania. Kolekcja MAGNAT została wzbogacona o ceramiczną farbę do wnętrz trzeciej generacji, wyprodukowaną z wykorzystaniem innowacyjnej technologii CERAMIC SYSTEM (CS 3G) – MAGNAT CERAMIC. Ponadprzeciętna trwałość wymalowania i kolorów, plamoodporność, wysoka jakość wykończenia – to tylko niektóre cechy najnowszego produktu tej marki.
MAGNAT CERAMIC to pierwsza na rynku ceramiczna farba do wnętrz w gotowych kolorach. Zaawansowane technologicznie rozwiązania umożliwiły uzyskanie wyrobu charakteryzującego się następującymi cechami: plamoodpornością, ponadprzeciętnymi parametrami odporności na szorowanie (Klasa 1 – farba odporna na szorowanie na mokro, wg PN-EN-13 300), odpornością na dezynfektanty, trwałością wymalowania i kolorów, doskonałym kryciem i wydajnością. – MAGNAT CERAMIC – efekt wiedzy i wieloletniego doświadczenia, stanowi odpowiedź na potrzeby odbiorców, którzy poszukują rozwiązań łączących w sobie trwałość i wysmakowaną estetykę – podkreśla Tomasz Kosiński, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu FFiL Śnieżka SA.
Farbę MAGNAT CERAMIC wyprodukowano przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii CERAMIC SYSTEM (CS 3G). Farba nie absorbuje zabrudzeń i „trudnych” plam, np. z ketchupu, oleju słonecznikowego, musztardy, pisaków wodnych, kredek, czekolady, szminki, kawy, herbaty czy wina (badania przeprowadzono po 28 dniach, na gładkich, wysezonowanych podłożach) przy zachowaniu czasów wskazanych na opakowaniu, w których należy usunąć plamy. Farba wykazuje najwyższą odporność na szorowanie na mokro, a pomalowane nią powierzchnie nie wybłyszczają się w wyniku czyszczenia. Właściwości MAGNAT CERAMIC powodują, że równie dobrze sprawdzi się ona w budynkach mieszkalnych, jak i pomieszczeniach użyteczności publicznej, np. gabinetach lekarskich, szpitalach, przychodniach, hotelach. Farba została przebadana i uzyskała pozytywne wyniki badań w zakresie trzech aspektów. Pierwszy z nich to odporność na dezynfektanty (badania przeprowadzono na wybranych próbkach dezynfektantów, czyli środków najczęściej używanych do dezynfekcji w budynkach użyteczności publicznej). Aspekt drugi dotyczy emisji lotnych związków organicznych (farba może być stosowana w pomieszczeniach mieszkalnych, przeznaczonych na stały pobyt chorych w budynkach służby zdrowia oraz przeznaczonych na stały pobyt dzieci
i młodzieży w budynkach oświaty, a także w pomieszczeniach przeznaczonych do przechowywania produktów żywnościowych – bez bezpośredniego kontaktu z żywnością). Trzeci aspekt to badanie dotyczące „trudno zapalnej powłoki”– wg rozporządzenia Ministra Infrastruktury, zgodnie z PN-EN 13501-01.
MAGNAT CERAMIC dostępna jest w specjalnie wyselekcjonowanej kolekcji barw inspirowanych pięknem szlachetnych kamieni (44 kolory + biały), odpowiadającej aktualnym trendom kolorystycznym. Wyrób można nabyć w poręcznym opakowaniu o pojemności 2,5L. Farba zastąpi znaną odbiorcom matową lateksową emulsję do wnętrz MAGNAT.
Równocześnie ze wzbogaceniem oferty o farbę MAGNAT CERAMIC, wprowadzony zostaje nowy system identyfikacji wizualnej marki. Jego główny element stanowi zmieniony logotyp, podkreślający innowacyjność, zaawansowanie technologiczne i wyjątkowe atrybuty produktów MAGNAT. Łączy on w sobie atrakcyjny wygląd, elegancką kolorystykę oraz ascetyczną stylistykę. Takie zestawienie znakomicie oddaje wizerunek marki MAGNAT, w której tradycja i wieloletnie doświadczenie stale wzbogacane są o innowacyjne rozwiązania.
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/magnat-ceramic-nowa-era-w-aranzacji-wnetrz